פתרונות תשתית למחשוב קצה

Edge Computing

מגוון פתרונות למשתמשי קצה
ממיטב היצרניות בעולם

APC_logo_W

מה אנחנו מציעים?

מחשוב קצה (Edge) עומד לעצב מחדש את סביבת מרכזי הנתונים, ומשפיע על אסטרטגיות הרשת.

המושגים סביב מחשוב הקצה אינם בהכרח חדשים, אך הם הופכים למאוד רלוונטיים ככל שיותר ויותר מערכות מחוברות ל- IoT. כיום ארגונים מבינים כי הסתמכות על חוות שרתים ריכוזיות עבור כמויות הולכות וגדלות של נתונים שנאספים מחיישנים ונקודות קצה, אינם מציאותיים ובוודאי לא חסכוניים במונחי עלות-תועלת.

ככל שהיצע שירותי הענן גדל, זרימת התוכן גדלה ויותר IoT משולב, ארגונים חייבים לרענן ולגוון את אסטרטגיות הרשת שלהם כדי להישאר יעילים ורלוונטיים.

כמו כן, ככל שיותר יישומים וציוד יושבים בקצה הרשת, כך הצורך בשליטה וניטור שלהם- גדל. בזמן שארגונים מעבירים אט אט חלק מעומס המחשוב ממרכזי הנתונים הגדולים (Data Centers) למחשוב קצה (Edge), הארגונים חייבים גם להתאים את ניהול הרשת שלהם, על מנת להבטיח  “Always up-time” , כפי שמצופה מהם ע"י המשתמשים. לשם כך עליהם להשתמש בפתרון היברידי, הממנף את האינטרנט וחיבוריות מבוססת ענן, כמו גם תשתיות פיזיות.

חברת ריל אקו סיסטמס המתמחה בפתרונות לחדרי המחשב ממיטב הטכנולוגיות והיצרניות בעולם, מביאה אליכם מגוון רחב של פתרונות למשתמשי הקצה לצורך השלמת הפתרון אל מול פתרונות התשתית בענן:

• ארונות Wall Mount

• אלפסק ייעודי

• אבטחה פיזית של הארון

• ניטור סביבה

לשיחה עם יועץ מקצועי מלאו פרטים

מהו פתרון Edge Computing ולמי מיועד?

יתרונות פתרונות Edge Computing

כיצד תבחרו את מחשוב הקצה (Edge) המתאים ביותר לארגון?

חברת ריל אקו סיסטמס מתמחה בפתרונות לחדרי המחשב ומעמידה לרשותכם מומחים שיוכלו להקשיב וללמוד את צרכיכם ולהמליץ על הפתרון המתאים ביותר לחדר המחשב שלכם מתוך היכרות עם שלל פתרונות היצרן. 

מושגי יסוד בעולם מסדי השרתים

יצרניות

לשיחה עם יועץ מקצועי מלאו פרטים