צמצום עלויות תחזוקת IT
באמצעות גישה מרחוק לרשת ניהול התקנים מחוברים קריטיים
ביותר מ- 350 אתרים
במהלך שנתיים, שניידר אלקטריק הצליחה להוזיל את עלות הנסיעה של צוותי IT מ-80-100 אלף דולר ל-8 אלף דולר בלבד!
הלקוח: Schneider Electric
תחום התעשייה: ניהול אנרגיה
מיקום החברה: מטה בצרפת עם משרדים ב-100+ מדינות
המוצרים שהוטמעו: מנהל תשתיות IM7200 ומנהל תפעול OM1200
נקודות עיקריות
- על ידי אימוץ פתרונות Opengear Smart Out-of-band, צוות ה-IT Network Service Delivery של שניידר הצליח לצמצם את עלויות הנסיעות בצורה עצומה, והביא לחיסכון של 90%.
- גישה לציוד תקשורת מגוון כולל נתבים, מתגים, נקודות גישה וחומות אש סייעה לחברי הצוות לשפר את המיומנויות המקצועיות שלהם ולהשיג הסמכות. כך זכו לשפר את מהלך הקריירה שלהם וכל הצוות כעת מוסמך.
- חברי הצוות הצליחו למלא את תפקידם במהלך תקופת הסגר בעת התפרצות מגפת הקורונה. אילו לא היו פורסים התקנים של Opengear, הם לא היו יכולים לגשת לאתרים המרוחקים המצויים באזור שלהם כדי לבצע משימות קריטיות וחיוניות.
על שניידר אלקטריק
שניידר אלקטריק, מובילה עולמית באוטומציה תעשייתית וניהול אנרגיה, עם 128,000 עובדיה ברחבי העולם, מייצרת הכנסות של 32 מיליארד דולר (28.9 מיליארד יורו) בשנה. החברה מספקת מוצרים (כגון, פתרונות חדרי שרתים, פאנלים חכמים, שרתי אוטומציה, פתרונות מים ושפכים, מרכזי בקרת מנועים במתח נמוך ומתקני מיתוג), תוכנות אוטומציה ושירותים דיגיטליים למרכזי נתונים, עסקים ובתים, מה שהופך אותם לברי קיימא וחסכוניים באנרגיה.
במהלך השנים, שניידר אלקטריק בנתה רשת אקולוגית פתוחה של לקוחות, ספקים, אוניברסיטאות, חברות טכנולוגיה, ספקי תוכנה עצמאיים, פתרונות וספקי שירותים על ידי תכנון משותף וחדשנות. רשת אקולוגית פתוחה זו שגשגה בשל הצורך של הלקוחות ביכולת פעולה הדדית, שותפויות טכנולוגיות דינמיות ורשת IT חזקה.
רשת התקשורת של שניידר אלקטריק עוזרת להפעיל את המפעלים החכמים ומרכזי ההפצה שלה, דבר שהוא חיוני לעסק שלה. על צוות ה-IT של החברה מוטלת המשימה לתפעל את הנכס האסטרטגי הזה המספק חוסן תפעולי ועסקי. הצוותים מופצים לפי אזורים ומספקים שירותי IT מקומיים. הם מבטיחים שהנתונים והתקשורת דרך הרשת של שניידר אלקטריק מועברים במהירות, מאובטחת ואמינה.
האתגר
מודל התפעול של שניידר אלקטריק תומך בטביעת הרגל הגלובלית שלה בעזרת ארבעה מוקדים אזוריים: צפון אמריקה, אירופה, סין והודו. עם מודל רב-מרכזי זה, החברה יכולה להגיב ולהסתגל לנסיבות משתנות או לאתגרים חדשים ולגייס את הכישרונות הטובים ביותר. בעוד שצוות ה-IT Network Service Delivery פעיל ברחבי העולם, הוא קטן יחסית, עם 10 מהנדסים בכל אזור, התומכים במאות אתרים במדינות שונות.
לדברי Tai Lam, מנהל אספקת שירותי רשתות IT Enterprise אמריקה המפקחת על 30+ מדינות, בארה"ב לבדה יש יותר מ-350 אתרים שעליהם לנהל.
מאז 2020, שניידר אלקטריק חווה אתגרים משמעותיים, שינויים ושיבושים בשרשרת האספקה עם שאר העולם. סגרים הקשורים למגיפה והגבלת נסיעות אילצו את הצוות להתחיל לעבוד מהבית. למרות אילוצים אלה, הצוות עדיין היה צריך לאפשר למשתמשים ולהתקנים השונים לגשת לרשת. חברי הצוות המשיכו לספק חיבורים, לספק תמיכה בפרויקטים ולהגדיר או לנהל התקנים מחוברים קריטיים. גם במקרה של שיבושים, הם עדיין צריכים לפתור בעיות.
הפתרון
ל Tai Lam ולצוות שלו יש היכרות ארוכת שנים עם מוצרי Opengear, שהוצגו לראשונה לניהול Smart Out-of-Band של Opengear לפני כעשור. לאחר שיחידת ההדגמה הראשונה הניבה ביצועים מעבר לצפוי, Tai Lam החליט לחקור פתרונות אחרים מפלטפורמת ה-Network Resilience של חברת Opengear .
ככל שהחברה התפתחה, כך גם צרכי התשתית שלה גדלו, וכתוצאה מכך שניידר אלקטריק פרסה את רוב פתרונות Opengear ברחבי הארגון שלהם. החברה פרסה לראשונה מנהלי אתרים מרוחקים ACM5000 כדי לנטר, לגשת ולשלוט באתרים שלה. לאחר מכן נדרשה גישה מאובטחת להתקנים קריטיים מחדר הבקרה למרכז התפעול ברשת (NOC), הם עברו ל-IM7200 Infrastructure Manager כפתרון Smart Out-of-Band, שתוכנן במיוחד עבור סביבות IT צפופות. זה היה הפתרון הנכון עבור צוות שניידר אלקטריק לגישה לממשק הניהול מרחוק במרכזי הנתונים שלהם.
כעת החברה עוברת למשפחת המוצרים של Opengear Operations Manager (OM). בשילוב היכולות של Smart Out-of-Band ואוטומציה של NetOps, צוות ה-IT מצליח למנף את מוצרי ה-OM למגוון משימות. ייעול הניהול הרפטטיבי, ביצוע תחזוקה יזומה ואפשרות תיקון מרחוק הם כל היכולות הדרושות כדי לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות שלהם. החברה משתמשת ב-Opengear לקונסולות נתבים, מתגים, חומות אש ונקודות גישה. עם 112 נקודות גישה, החברה משתמשת ב-10+ התקני Opengear ומשתמשת ב-Opengear כדי להקים משרד חדש, לארגן אתר חדש או לרענן אתר קיים.
לבסוף, כמהנדס, מוסיף Tai Lam, "קונסולות הן כמו הידיים והרגליים שלך באתר מרוחק." יש לכך השפעות עסקיות רבות, החל מהבטחת גישה מרחוק לניהול ותיקון מכשירים קריטיים ועד להבטחת איכות שירות הרשת. זה יכול גם להביא לחיסכון משמעותי בעלויות הנסיעה; במהלך שנתיים, הצוות הצליח להוזיל את עלות הנסיעה שלו מ-80-100 אלף דולר ל-8 אלף דולר בלבד.