לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן:

אל תאבדו אף לקוח!

קונצרן גלובלי מוביל משתמש בפתרון של OPENGEAR

קונצרן קמעונאי מתוך רשימת ה- Fortune 500  ובפריסה בינלאומית המשתמש בפתרון  Out Of Band Management לניהול מרכזי של מרכזי-הנתונים שלו ברחבי העולם

תיאור המקרה של Opengear

  • עם יותר מ-50 עסקים, 75 מותגים יוקרתיים ו-5,500 חנויות לתמיכה, מובילת שוק רב לאומית זו מסתמכת על 10+ מרכזי נתונים המצויים ביבשות שונות ברחבי העולם ומעבדים מיליוני רשומות מדי יום.
  • צוות ה-IT המרכזי בחן מספר פתרונות כאשר חיפש פתרון Out Of Band, כדי לאפשר גישה וניהול מרחוק למרכזי הנתונים שלהם.
  • בסופו של דבר הם בחרו ב- ACM7000 resilience gateway   ובתכנת הניהול-  Lighthouse Management Software מכיוון שהם מציעים דרך מאובטחת, פשוטה וחכמה לגשת ולנהל את מרכזי הנתונים שלהם מרחוק.

סקירה כללית

מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם מצפים לקבל מתאגיד מוצרי היוקרה הזה לא פחות מאשר מצוינות. כדי להמשיך לספק ללקוחותיה חוויות יוצאות דופן, החברה הכלולה ברשימת ה- Fortune 500 , מנהלת סדרי עדיפויות עסקיים בנושאים אסטרטגיים כמו בינה מלאכותית, פיתוח בר קיימא וטרנספורמציה דיגיטלית עם רשת חזקה. מובילת שוק רב לאומית זו מסתמכת על 10+ מרכזי נתונים הפרוסים ברחבי יבשות כדי לתמוך בלקוחותיה, בעובדים ובבעלי המניות שלה. לכן, לצוות ה-IT המרכזי צריכה להיות גישה תמידית למרכזי הנתונים הללו. הם צריכים לנהל, לפתור בעיות ולתקן כל בעיה ללא קשר לסטטוס הרשת והקישוריות בתוך הפס.

האתגר

עם רשת גדולה ומפוזרת ומרכזי נתונים במרחק אלפי קילומטרים ממטה החברה ומצוות שירותי רשתות ה-IT המרכזי, היה מאתגר לנהל מכשור מיוחד כגון מתגים או חומות אש. כאשר התרחשה תקלה במרכז הנתונים, הצוות נאלץ לשלוח טכנאי מוסמך מקומי לאבחן ולתקן את הבעיה. תהליך זה לקח זמן רב מדי וגרר עלויות תפעול משמעותיות (למשל, צוות IT ונסיעות).

הדברים הסתבכו עוד יותר כאשר טכנאי מקומי מוסמך לא היה זמין והשאיר את צוות ה-IT המרכזי בהמתנה במשך 4-5 שעות, דבר שעיכב את זמן הפתרון אפילו יותר. במקרים אחרים, צוות ה-IT המרכזי רק היה צריך להריץ בדיקות כדי להעריך את תקינותו של מכשיר מרכז נתונים. ללא גישה מרחוק למכשיר זה, זה לא התאפשר.

הפתרון

צוות ה-IT המרכזי בחן ארבעה פתרונות שונים כאשר חיפש פתרון מחוץ לפס, כדי לאפשר גישה מרחוק למרכזי הנתונים שלהם. התמיכה שהם קיבלו מצוות Opengear המקומי והחוסן של הפלטפורמה עזרו להם להחליט. בסופו של דבר הם בחרו לפרוס את ACM7000 Resilience Gateway ותוכנת ניהול Lighthouse של Opengear מכיוון שהם הציעו דרך מאובטחת וגישה פשוטה למרכזי הנתונים שלהם וכך אפשרו לנהל אותם באופן יזום מרחוק.

כעת, כשמנהלי קונסולות ACM7000 פרוסים, הצוות יכול להתחבר ליציאות המסוף המרוחקות של המתגים, חומות האש והתקנים רגישים אחרים במרכזי הנתונים שלהם ללא עזרה מצד שלישי. בנוסף, הם יכולים לבדוק ולנהל את המכשירים שלהם מכל מקום כדי להבטיח זמינות וביצועים.

יתרה מכך, צוות ה-IT המרכזי פרס את תוכנת Opengear Lighthouse Management בענן הציבורי ואבטח אותה באמצעות חומת אש. זה מאפשר להם לגשת בצורה מאובטחת ל- Lighthouse דרך האינטרנט הציבורי בזמן תקלה. בנוסף, כאשר חיבור לאינטרנט אינו אמין, הצוות משתמש במנהרת IPsec ייעודית כדי להתחבר ל-  ACM7000 console manager שלהם. זה מספק נדבך נוסף של אבטחה ויכולת לפתור כל בעית קישוריות שעלולה להתעורר.

התוצאות

צוות ה-IT המרכזי יכול כעת לגשת ולנהל מרחוק את מרכזי הנתונים שלהם ביותר מ-10 מיקומים מהמטה שלהם באמצעות מנהלי קונסולות Lighthouse ו-ACM7000.

עם טכנולוגיה פשוטה ואמינה, הם ייעלו את הפריסה של מנהלי קונסולות שהוגדרו מראש, מה שהופך את התצורה והפריסה מרחוק לקלה. הצוות מרוצה הן מהגישה הנוחה יותר למרכזי הנתונים שלו והן מהחיסכון בעלויות הנובעות מכך. ניהול מרכזי נתונים פנימיים, מרחוק, באמצעות תוכנת ניהול מרכזית מאפשרת מענה לפי דרישה לבעיות ושליטה על פתרון בעיות וניהול, כמו גם שקט נפשי לכל צוות ה-IT המרכזי.

ריל אקו סיסטמס מייצגת את OPENGEAR

חברת RIL ECO SYSTEMS הינה חברת ההפצה המובילה בישראל לפתרונות מתקדמים לחדרי מחשב, ומתמחה ביבוא, שיווק והפצה של טכנולוגיות לעולם ה-Data Center. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לשליטה מרחוק ויחד עם ספקי פתרונות ה- Console Server המובילים בעולם, אנו מספקים שרותי קישוריות  Out-of-Band הכוללים את האוטומציה, חוסן הרשת והביטחון הנחוצים לניהול והגנה יעילים של מערכות מידע, תקשורת, רשת וכוח קריטיים ולהבטחת המשכיות עסקית.

באמצעות גישה מרוחקת קווית ואלחוטית זמינה, ניטור פרואקטיבי ותגובה אוטומטית אנו מאפשרים קישוריות מרחוק ללא הפרעות, גם כאשר הרשת במצב לא פעיל. והתוצאה? יכולת קולחת לנהל נתונים באתרים מרוחקים המאפשרת לצוות הטכני לספק, לתחזק ולתקן תשתיות מכל מקום ובכל זמן, ובכך להפחית באופן דרסטי את עלויות התפעול ואת זמן ההשבתה

הפתרונות של RIL