לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן:

הכירו את איש המכירות שלנו דוד אהרוני

עסקים טובים עושים עם אנשים טובים, לכן חשוב לנו לספר על אנשי הצוות שלנו.
הכירו את דוד אהרוני, מנהל תחום תשתיות נחושת ואופטיקה בחברת RIL Eco Systems.

מהו "מנהל תחום תשתיות נחושת ואופטיקה"?

על מנת להבין את מהות התפקיד, יש להבין ראשית את התחום בכללותו. האינטגרטורים מולם אנו עובדים מהווים חוליה מקצועית המקשרת בין לקוח הקצה אצלו מתעורר צורך בפתרון טכנולוגי לבעיה או סיטואציה מסוימת הקשורה לחדרי שרתים, לבין ספקי מוצרי הקצה המספקים את הפתרונות לבעיה זו. על אנשי האינטגרציה לספק, בסופו של יום, פתרון כולל אופטימאלי ללקוחות הקצה שלהם.

כמנהל תחום תשתיות נחושת ואופטיקה בחברת  RIL Eco Systems, אני אחראי על מערך הקשרים של החברה עם האינטגרטורים השונים מולם אנו עובדים.

כשאנו נותנים מענה לאינטגרטור, אנו בפועל נותנים מענה לשרשרת של גורמים עליהם משפיעים הפתרונות שאנו מספקים:  לקוחות הקצה של החברה בה נדרש הפתרון, החברה עצמה, האינטגרטור המקשר בינינו ובאותה נשימה אנחנו גם משרתים את ערכי חברת ריל אקו וספקיה השונים. המטרה היא אחת: לספק ביעילות, דיוק ומקצועיות את תמהיל מרכיבי ומוצרי הקצה החוברים ביחד לפתרון המדויק המבוקש.

תפקיד:

מנהל תחום תשתיות נחושת ואופטיקה

RIL Eco Systems

לימודים:

תואר במנהל עסקים

הנדסאי תעשיה וניהול עם התמחות בבקרת איכותIL

מהו ה"אני מאמין" שלך?

אני איש של ירידה לפרטים. אני חושב שניתן להשיג איכות מקסימאלית רק בעזרת חשיבה ותכנון מדויקים תוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים. המפתח לאיכות בלתי מתפשרת מצוי בהבנה עמוקה של החומר, סבלנות רבה וחשיבה ארגונית תוך ראייה כוללת של המערכת. הנחת העבודה שלי היא שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

מהן העצות שלך לניהול מוצלח של קשרי לקוחות? 

  • חשבו על הלקוח ולא על המכירה– אם תאמינו ותכוונו למתן פתרון אמיתי, הלקוח שלכם יוכל לבטוח בכם ולבצע קניות חוזרות ולא חד פעמיות. הלקוחות בהחלט יודעים להבחין מתי "דוחפים" להם מוצרים ומתי איש המכירות *באמת* מעוניין להעניק להם מוצר מתקדם, איכותי ומדוייק לצרכיהם.
  • היו מומחים– מקצועיות היא ערך עליון בחיים. אל תמכרו מוצר או שירות שאתם לא מבינים או לא מכירים מספיק טוב. לימדו אותו על בוריו. אל תנהלו שיחות או ויכוחים בנושאים שאתם לא מבינים, כאשר אחרים מדברים. קראו עוד ועוד חומרים. בפעם הבאה שהנושא יעלה, לדעה שלכם יהיה ערך רב יותר. בנו את אמון והערכת הלקוח בנוגע למקצועיות שלכם והצדיקו אותה הלכה למעשה. הערכה כזו תחזיק מעמד זמן רב ותבנה מערכת קשרים איתנה.
  • קבלו משוב באופן שוטף– אל תפחדו לקבל משוב. לימדו כל דבר מכל אחד. כאשר ארגז הכלים שלכם הוא הגדול ביותר עם מספר הכלים הרב ביותר, האפשרויות שלכם הן אינסופיות.

מה מאפיין, בראייה שלך, את חברת RIL Eco Systems?

חברת RIL Eco Systems היא חברה ערכית ומקצועית שמורכבת מאנשים טובים, איכותיים וסופר מקצועיים, כל אחד בתחומו, וכפי הנראה לא במקרה.

כאשר המדיניות הקובעת של מובילי החברה נשענת על ערכי אמינות בלתי מתפשרת, דקדוק בפרטים, לקיחת אחריות לכל אורך הדרך והקפדה על יחסי אנוש מצויינים, הערכים הללו מחלחלים לכל צוות החברה והופכים לאבני היסוד של השפה והאווירה הארגונית בה.

אני גאה לעבוד בחברה בעלת ראיית עולם וערכים שכאלה ובטוח שנמשיך לתחזק מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו (וגם עם ספקינו), יחסים המושתתים על כבוד הדדי, הערכה מקצועית ואמון לאורך כל הדרך.

לסיכום, יש משהו שהיית רוצה לומר כאן ללקוחות או ללקוחות פוטנציאלים?

לקוחותינו הקיימים כבר יודעים שאנו כאן עבורם וזמינים לתת מענה לכל סיטואציה וצורך.

לכן, אם אתם מעוניינים לשאול / להגיד / לברר וכמובן להצטרף לקהל לקוחותינו, אל תהססו לפנות אלינו!