לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן:

ABB בחרה OPENGEAR

ABB בחרה בטכנולוגיית ה-Smart Out of Band של OPENGEAR

על קצה המזלג

  • ABB, מובילת טכנולוגיה תעשייתית עולמית, חיפשה פתרון מודרני OOB.
  • פתרון ה- OOB הנוכחי כלל מודמים של 56K, שהתגלו כבעלי גישה מוגבלת ולא יעילה לניהול OOB.
  • חברת Opengear עזרה לשפר את תהליך ה-OOB של ABB. הצוות הטכני של הלקוח יכול כעת לגשת בקלות להתקנים קריטיים באמצעות תוכנת הניהול Lighthouse של Opengear.

הלקוח

ABB היא מובילה טכנולוגית עולמית עם פורטפוליו מקיף של מוצרי טכנולוגיה תעשייתיים. לחברה 105,000 עובדים והיא משרתת לקוחות בלמעלה מ -100 מדינות ב- 3 אזורים. עם היסטוריה של חדשנות המתפרשת על פני 130 שנה, ABB סיפקה תוצאות עבור ארגונים ביותר מ-20 תעשיות.

לחברה ארבעה עסקים מובילים ממוקדי לקוח: חשמול, אוטומציה של תהליכים, תנועה  ורובוטיקה ואוטומציה דיסקרטית, הנתמכים על ידי פלטפורמת ABB Ability™. ABB סייעה ללקוחות רבים ברחבי העולם לייעל את הייצור התעשייתי בתעשיות הייצור ותעשיות התהליכים.

צוות שירותי הרשת והקול המצוי ב-ABB בארה"ב מפקח על כל מרכזי הנתונים, מרכזי ההפצה, מתקני הייצור ומשרדי המכירות התומכים בעסקיה של ABB. כל השפעה או הפרעה במתקנים אלה פירושה אובדן עבודה, שיבושים בשירותים וחווית לקוח לקויה.

האתגר

צוות הרשת ושירותי הקול בארה"ב אחראי על שבעה מיקומים, כולל שני מרכזי נתונים, שני מרכזי הפצה, מתקני ייצור ומשרדי מכירות. ג'ון הארגרייבס, ראש צוות שירותי הרשת והקול, מסביר שכשהצטרף ל-ABB, הוא ראה שהחברה משתמשת במודמים של 56K לניהול OOB. מיותר לציין ששימוש במודמים של 56K כפתרון ניהול OOB התגלה כפתרון לא יעיל עבור הצוות. ראשית, הצוות היה צריך לחייג למודם ולקונסולות דרך הנתב. מהירויות החיבור הוגבלו ל-56Kbps ולעתים קרובות אירעו ניתוקים.  

 

"קווי ה-POTS הולכים ונעלמים, ומחשבים ניידים כבר לא מגיעים עם מודמים; אז, התחלנו לחפש פתרון חדש ועדכני OOB ", אמר ג'ון הארגרייבס. הצוות תומך בעסק של ABB ובלקוחותיה 24/7. לפיכך, תקשורת אמינה לכל המיקומים והתקני הרשת הללו היא קריטית. "Opengear היא המצילה שלנו. הם הדרך היחידה עבורנו לגשת למכשירים הקריטיים שלנו במהלך תקלה".

ג'ון הארגרייבס

ג'ון הארגרייבס

ראש צוות שירותי הרשת והקול

הפתרון

במהלך הערכת השוק, הרגריבס אומר שהצוות שלו בחן ארבעה פתרונות OOB שונים. כשהם נתקלו ב-Opengear, הם ראו שהיא מספקת גם פתרון פנימי וגם OOB. לכן, עבור גישה כפולה, פנימית ו OOB, הם בחרו ב-Opengear. הבחירה ב-Opengear סיפקה גישה OOB יותר אמינה מאשר סלולר.

לאחר שהחליט ללכת עם Opengear כשותפה לפתרון OOB, הצוות החל לבחון מוצרים שונים של Opengear עבור סביבות העבודה שלהם. הם החליטו להשתמש ב-ACM7000 Resilience Gateways עם 4 יציאות עבור מתקני הייצור שלהם, וב-ACM7000 עם 8 יציאות עבור מרכזי ההפצה שלהם.

עבור פריסות IT במיקומי קצה, Resilience Gateway מספקת גישה מאובטחת מרחוק להתקנים קריטיים באמצעות ניהול Smart Out of Band. מודם משולב גלובאלי סלולרי 4G-LTE מציע נתיב חלופי כאשר הקישור הראשי אינו זמין.

ה-ACM7000 Resilience Gateway עם תוכנת הניהול Lighthouse של Opengear ו-Failover to Cellular™ משמשים בסניפי בנק, במשרדים אזוריים ובמקומות רבים אחרים מרוחקים שבהם המשכיות עסקית היא קריטית. לאחר מחקר הפתרון, הצוות ידע שהוא מתאים למרכזי ההפצה של ABB. "מרכזי ההפצה הם נקודת המוקד של העסק, ואנחנו חייבים לשמור אותם בתנועה", אמר הארגרייבס. עם Resilience Gateway, הם מבטיחים גישה רציפה ואמינה.

כמו כן, עבור מרכזי הנתונים שלהם, הם ביצעו הזמנה עבור שרת מסוף CM7100 עם 48 יציאות. ה-CM7100 הוא מנהל קונסולות חזק למרכזי נתונים ומיקומי מחשוב גדולים. הוא מציע 16-96 יציאות קונסולות טוריות עם כבלים פשוטים ישרים לקונסולות טוריות בסגנון Cisco®. בנוסף, לכל יחידה יש ​​חיבורי GbE Ethernet כפולים וממשקים עם פלטפורמת Lighthouse Centralized Management לניהול מרכזי קל.

התוצאות

Opengear עזרה לצוות פתרונות הרשת והקול לשדרג את יכולות החוץ שלהם. פריסת ציוד Opengear אפשרה להם להפחית את הסיכונים המאיימים על הרציפות העסקית. ABB היתה מאוד מרוצה מפתרון Opengear ליכולות OOB ופרסה מוצרים נוספים של Opengear מאז.

במהלך העברה אחרונה מספק מעגל אחד לאחר, הצוות חווה הפסקת רשת. למרבה המזל, באתר היה מכשיר Opengear. הצוות הצליח לגשת למרכז הנתונים OOB בקלות. כפי שניסח זאת הרגרייבס, לפני Opengear, הם היו צריכים לעבוד עם מודמים של 56K עם קו POTS כדי לחייג OOB. תהליך מסורבל וטכנולוגיה מיושנת עם בעיות מהירות והפרעות.

מכיוון שצוות שירותי הקול ברשת חווה את השקט הנפשי ש-Opengear מביאה, הם הגדילו את מספר מכשירי ה-Opengear ברשת שלהם וכיום פורסים 100 מכשירי Opengear בשני מרכזי הנתונים שלהם, שני מתקני הפצה, אתרי היצור ומשרדי המכירות שלהם.

על OPENGEAR

Opengear מספקת חוסן רשת לארגוני IT ומבטיחה המשכיות עסקית באמצעות פתרונות ניהול חכמים OOB. במהלך 15 השנים האחרונות, הובילה החברה את ההתפתחות משרתי מסוף פשוטים לשרתי קונסולות מורכבים עם פיתוח תוכנות ניהול מרכזיות, גישה סלולרית משובצת 4G-LTE ומכשירים מוכנים ל-NetOps.

ככל שכמויות גדולות של מחשוב עברו ממרכזי נתונים למיקומי קצה, היכולת לנהל בצורה מאובטחת רכיבי רשת קריטיים מכל מקום הפכה חשובה יותר ויותר. המשתמשים מצפים לאותה רמת שירות בין אם ממיקום מחשוב ליבה או POP מקומי; הענן אולי הוא רק רעיון עבורם, אבל זו מציאות עבורך.

Opengear מסייעת ללקוחותיה לנטר ולתקן את הרשת שלהם מרחוק, גם כאשר הרשת הראשית מושבתת, או רשת הייצור עמוסה מכדי להגיב. פלטפורמת חוסן הרשת של Opengear מספקת רשת ניהול עצמאית, המעניקה גישה מאובטחת להקצאה, תצורה ופתרון בעיות בתשתית IT קריטית מבלי לשלוח מישהו לאתר ,  מזעור זמן השבתה, הגנה על SLAs וחסכון כספי.

החידושים כוללים את NetOps Console Server, המכשיר היחיד המשלב ניהול OOB ואוטומציה ברשת ביחידה אחת, תוך שימוש בכלי ארכיטקטורה פתוחים.

Digi International רכשה את Opengear ב-2019, והפגישה בין שתי חברות עם מחויבות עמוקה לספק את המוצרים, התוכנה והשירותים הטובים ביותר העונים על הדרישות של רשתות קריטיות למשימה. שתי החברות ימשיכו לבנות ולתמוך בקשרי לקוחות חזקים.

ריל אקו סיסטמס מייצגת את OPENGEAR

חברת RIL ECO SYSTEMS הינה חברת ההפצה המובילה בישראל לפתרונות מתקדמים לחדרי מחשב, ומתמחה ביבוא, שיווק והפצה של טכנולוגיות לעולם ה-Data Center. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לשליטה מרחוק ויחד עם ספקי פתרונות ה- Console Server המובילים בעולם, אנו מספקים שרותי קישוריות  Out-of-Band הכוללים את האוטומציה, חוסן הרשת והביטחון הנחוצים לניהול והגנה יעילים של מערכות מידע, תקשורת, רשת וכוח קריטיים ולהבטחת המשכיות עסקית.

באמצעות גישה מרוחקת קווית ואלחוטית זמינה, ניטור פרואקטיבי ותגובה אוטומטית אנו מאפשרים קישוריות מרחוק ללא הפרעות, גם כאשר הרשת במצב לא פעיל. והתוצאה? יכולת קולחת לנהל נתונים באתרים מרוחקים המאפשרת לצוות הטכני לספק, לתחזק ולתקן תשתיות מכל מקום ובכל זמן, ובכך להפחית באופן דרסטי את עלויות התפעול ואת זמן ההשבתה