RIL Academy - מערך ההדרכה של ריל אקו סיסטמס פועל ללא הפסקה
לקראת המפגש השנתי השני עם חברת OPENGEAR
לאורך השנים, מיום הקמתה, חברת ריל אקו סיסטמס דואגת להכשיר ולהסמיך את לקוחותיה כולל הסמכות יצרן. אנחנו משקיעים משאבים רבים בהדרכות גם ע"י אנשים שלנו מתוך החברה וגם על ידי מנהלים טכנים ושיווקיים של היצרנים השונים.
על מנת שנוכל להכניס ולהטמיע פתרונות חדשים לשוק נדרשות הדרכות והסמכות של צוותי עבודה. הלקוחות שלנו , חברות האינטגרציה בארץ, שמחות לקבל פתרונות איכותיים של מותגים מובילים ומעודכנים, וכפועל יוצא הלקוח הסופי – המשתמש הסופי, מקבל פתרון טוב איכותי ומעודכן טכנולוגית, בעולם שבו הטכנולוגיה מתפתחת ברמה יומית ופתרונות נדרשים לעדכון ושדרוג על בסיס קבוע.
אנחנו שמחים לקיים את המפגש השנתי השני בשיתוף עם חברת OPENGEAR שיערך בתשיעי לנובמבר במלון Vert נתניה. הזמנו במיוחד שני מרצים מחו"ל על מנת שהמשתתפים יקבלו את המידע ממקור ראשון של העוסקים במלאכה.
מה כוללים ימי ההדרכה שלנו?
אנו משקיעים רבות במחשבה, בתכנון וארגון הכנסים וימי ההדרכה. הנגשת הפתרונות לגובה העיניים של אנשי המכירות, המתקינים והמפעילים הינה אינטרס ישיר שלנו ולכן רואים חשיבות בסביבת לימוד המאפשרת ריכוז וקליטת ידע. ימי ההדרכה שלנו נערכים בדרך כלל בבתי מלון על מנת לייצר אווירה שקטה ונעימה. בדרך כלל ליום עיון יהיו שני חלקים :
Sales Update – חלק שיווקי ומכירתי כולל הצגה של הסביבה העסקית, מתחרים, ROI, ונקודות חשובות בעלות ערך מוסף מול מתחרים בזמן המכירה.
Tech Updates – חלק טכני שמיועד למתקיני הפתרונות ונותני השירות.
אנחנו מקבלים מהיצרנים שותפות עסקית ותמיכה מלאה בכל הקשור בהסמכות והעברת הידע ללקוחותינו.
האם הלקוחות רואים חשיבות בהדרכה?
הלקוחות מאוד מעוניינים לקבל הדרכות והסמכות באופן ישיר ובלתי אמצעי של נציגי היצרן וללא סינון, כמובן שזה יוצר תחושת שייכות של האינטגרטור ליצרן, מה שמסייע לחיזוק הקשר עם הלקוחות.