לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן:

שלוש דרכים למקסם את ביצועי מערכת האלפסק שלכם בארגון

אז….
רכשתם מערכת UPS כדי לוודא המשכיות תפעולית בארגון מבלי לחשוש מהשבתה כתוצאה מהפסקה פתאומית של זרם החשמל. אכן פעולה חכמה ומומלצת לכל ארגון. אך כעת עליכם לוודא שמערכת האלפסק שלכם אכן פועלת כמתוכנן בזמן השבתה.

ריל אקו סיסטמס יחד עם חברת CyberPower וחברת APC בחרו עבורכם שלוש המלצות, בעזרתן תוכלו למקסם את ביצועי האלפסק שלכם באירגון.

1- קריר, נקי ומוטען- שמרו על ה-UPS בסביבת עבודה אופטימלית.

בין אם הוא מתחת לשולחן, על מדף, מותקן על קיר, או מונח בתוך תור, וודאו שמדובר במיקום קריר ויבש עם זרימת אוויר ובקרת טמפרטורה נכונה. חורי האוורור ביחידה לא ייחסמו, כדי שיוכלו לספק זרימת אוויר למניעת חימום יתר. אל תניחו את ה-UPS ליד חלונות פתוחים או אזורים המכילים רמות גבוהות של לחות ואבק.

מערכות UPS וסוללות צריכות להיאחסן ולהפעיל בסביבה קרירה ויבשה, ברוב העולם, בין 20-25 מעלות צלזיוס. אחסון של סוללות UPS בטמפרטורות שאינן בטווח זה עשוי להוביל להחמצת ניצול חיי הסוללה.

כדי לוודא זרימת אוויר נכונה, מקמו את מערכת ה-UPS כך שפתח האוורור לא ייחסם. בדקו בתדירות קבועה באופן ויזואלי את פתחי האוורור ואם הם נגישים בקלות, את הסוללות, נקיון והסרת אבק, רטיבות או גרגרים.

כשל ה-UPS הוא הסיבה הנפוצה ביותר לפסק פעילות של ה-UPS. ודאו תמיד שהסוללות טעונות על ידי החיבור של ה-UPS לחשמל. ובצעו באופן תדיר בדיקת זמן ההפעלה כדי לוודא פעילות אופטימלית.

אם לא מתוכנן להשתמש במערכת ה-UPS מיידית, היחידה צריכה להיות מכוסה ומאוחסנת בסביבה קרה ויבשה. טענו את סוללת ה-UPS למשך 24 שעות לפני האחסון ולאחר מכן כל שלושה חודשים.

 
2- תרגול כיבוי- חשבו את זמן ההפעלה המינימלי כדי לוודא כיבוי בטוח.

אם החשמל נפל, כמה זמן יידרש להמשיך להפעיל את ההתקנים כדי לשמור על נתונים חשובים ו/או לדאוג לכיבוי בטוח של הציוד? כדי לקבוע את הזמן שנדרש, חשבו את הכוח שנדרש כדי להפעיל את ההתקנים שלכם. רוב ההתקנים מציינים את ההספק שלהם, בין אם זה על המוצר עצמו או במדריך המשתמש. הזמן הזה הוא קיבולות המינימום.

לאחר מכן, כדי לחשב את הזמן המינימלי, קבע את הזמן הנדרש לכיבוי בטוח של ההתקנים במקרה של הפסקת החשמל. זהו הזמן המינימלי.

למידע נוסף על חישוב זמן הפעלה, אפשר לעיין במאמר שלנו על המלצות לזמן הפעלה. – לינק-

 
3- בדיקת הספק- מעקב, כיבויים ואיתחולים.

מערכת ה UPS ניתנת לניטור מקומי עם אזהרות גם חזותיות וגם שמעיות. ה-UPS עשוי להיות מצויד בנוריות LED, מסכים LCD ו/או התראות שמעיות שמציינות שינויים בסטטוס ה-UPS או סטטוס הסוללות.

-התראות חזותיות-

נורות LED ולוחות LCD מציגים את הסטטוס של ה-UPS וגם התראות לבעיות אפשריות.

-התראות שמעיות-

ישנן יחידות UPS רבות הכוללות התראות שמעיות, המודיעות על תנאים שונים כמו סטטוס בעטריה, סטטוס סוללה נמוכה ועומס גבוה.

-תוכנה לניטור-

ניתן גם לנטר את ה-UPS שלך דרך תוכנה לניטור, מקומית ורחוקה. זה מספק לוח בקרה ידידותי למשתמש לשליטה ו/או ניטור של מערכת ה-UPS. ישנן אפילו תוכנות לניטור להורדה חינם. הן מאפשרת לקבוע כיבוי ואיתחול של ה-UPS שלך ביום ובשעה מסוימים כדי לנהל בצורה גמישה את שימוש החשמל.

*מומלץ ליצור איתנו קשר לגבי המכשירים התומכים, והתוכנות המומלצות.*

על ידי יישום של המלצות אלה, תוכלו להביא את הביצועים של מערכת ה-UPS למקסימום הנדרש.

RIL Eco Systems מספקת פתרונות מהימנים לכל צרכי ההגנה על המוצרים.