לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן:

טיפים להעברת Data Center למיקום חדש


מתכננים העברה של Data Center? 

כתבנו שבע נקודות מרכזיות שכדאי לחשוב עליהן…..

 

העברת מרכז נתונים היא תהליך מורכב הדורש תכנון וביצוע זהירים כדי למזער זמני השבתה ולהבטיח את תקינות הנתונים.

ככל שארגונים ממקדים את ליבת העסקים שלהם ב-IT, העברה לא מתוכננת בקפידה של מרכז הנתונים למשכנו החדש, עשויה לחשוף את העסק עצמו לרמת סיכון משמעותית בהיבט של המשכיות עסקית רציפה.

 

כתבנו שבעה שיקולים מרכזיים שכדאי לחשוב עליהם לקראת תכנון המעבר:

 

1- טווח ויעדים-

קבעו את טווח פרויקט ההעברה ומהם היעדים. זה יעזור לזהות את היישומים והמערכות הספציפיים שצריכים להיות מועברים וליצור לוח זמנים להעברה.

2- דרישות התשתית-

זהו את דרישות התשתית למרכז הנתונים החדש, כולל כוח וקירור, תקשורת רשת, וקיבולת אחסון. וודאו שיש את התשתית הנדרשת לפני תחילת תהליך ההעברה.

3- גיבוי ושחזור נתונים-

פתחו תוכנית לגיבוי ושחזור הנתונים במקרה של בעיות בזמן התהליך. זה כולל ווידוא שמערכות הגיבוי עדכניות ושיש תוכנית לשחזור נתונים אם נדרש.

4- בדיקה ואימות-

תיכנון בדיקה ואימות של המערכות לאחר ההעברה, כדי לוודא שהכל עובד כהלכה. זה כולל הרצת בדיקות לוודא תקינות נתונים, ביצועים, ואמינות.

5- ניהול סיכונים-

זהו סיכונים אפשריים והכינו תוכניות חירום להפחתת ההשפעה שלהם על פרויקט ההעברה. זה כולל סיכונים הקשורים לזמן השבת אובדן נתונים, ובעיות אחרות שעשויות להשפיע על פעילות העסק.

6- תקשורת וניהול סעיפים-

הכינו תוכנית תקשורת לעדכון כל הסעיפים מהתהליך. זה כולל תקשורת עם לקוחות, ספקים, וסעיפים אחרים כדי לוודא שכולם מודעים להעברה ולכל השפעות האפשריות על פעולותיהם.

7- דרישות תקניות והסמכותיות-

וודאו עמידה בכל הדרישות התקניות והחוקיות הקשורות להעברת מרכז הנתונים. זה עשוי לכלול דרישות הקשורות לפרטיות הנתונים, האבטחה, והתקנים אחרים.

על ידי שמירה על נקודות המחשב המרכזיות האלה בראש, אפשר לעזור לוודא הצלחת העברה של מרכז הנתונים שתמזער את זמן השבת הנתונים, תפחית את הסיכונים ותבטיח תקינותם.